Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 3 files.

ΥΠΑΝΑΧΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΝΩΜΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, αζύμως και χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα.

Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος παραλαβής και επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε (αρχική συσκευασία), δεν έχουν χρησιμοποιηθεί και συνοδεύονται με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για την επιστροφή των προϊόντων συμπληρώνετε παραπάνω τη φόρμα υπαναχώρησης και την αποστέλλεται στο e-mail: [email protected]

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο καταναλωτή.

Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα του diakosmo (www.diakosmo.gr) η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς με μία επιπλέον χρέωση.

Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας, το βάρος και των όγκο των εμπορευμάτων. Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Εντός 14 ημερών από την παραλαβή των επιστραφέντων εμπορευμάτων από τo Diakosmo, και εφόσον αυτά δεν έχουν υποστεί ζημιές ή φθορές και υφίστανται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής τους, το Diakosmo θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων πλην το κόστος των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής των προϊόντων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή (π.χ. χρεωστική-πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό), εκτός εάν ο πελάτης έχει συμφωνήσει γραπτώς κάτι διαφορετικό. 

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους και υπό την προϋπόθεση ότι τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στη συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς. Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, το Diakosmo θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας τους και σε περίπτωση που το Diakosmo υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΕΜΑΤΟΣ

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται μέσω Courier ή Μεταφορικής Εταιρείας . Το Diakosmo δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα μέχρι να υπογραφούν από την Diakosmo.gr

Παρακαλούμε διασφαλίστε πως τα προϊόντα επιστρέφονται σε κατάσταση καινούργιου , με την αρχική συσκευασία . Δεν είμαστε σε θέση να αποδεxτούμε χρησιμοποιημένα προϊόντα και σε αυτή την περίπτωση τα προϊόντα θα επιστρέφονται στον πελάτη.

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε μία επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο (+30) 2351402049 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected] ακολουθώντας τις οδηγίες που θα σας δώσουμε.

Με την παραλαβή θα επεξεργαστούμε την επιστροφή σας εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.

ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Το επιστρεφόμενο πακέτο είναι δική σας ευθύνη μέχρι να φτάσει σε εμάς, για αυτό προτείνουμε, για λόγους ασφαλείας, να αποστέλλετε το πακέτο (καλά συσκευασμένο) με την Courier ή Μεταφορική εταιρεία από την οποία παραλάβατε . Παρακαλούμε να κρατάτε το αποδεικτικό της εταιρείας, με αριθμό εντοπισμού, αν παρέχεται.

Παρακαλούμε παραθέστε μας τον κωδικό παραγγελίας σε κάθε επικοινωνία και συμπεριλάβετε την πρωτότυπη απόδειξη/τιμολόγιο μαζί με το επιστρεφόμενο πακέτο.

Αν επιστρέφονται περισσότερα του ενός προϊόντα από την ίδια παραγγελία, τότε πρέπει όλα να αποστέλλονται ταυτόχρονα.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Α Πάροδος Ιβήρων 1

Τ.Κ. 60133 , Κατερίνη

Ελλάδα

Τηλ. (+30)2351402049

ΧΡΟΝΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε κάθε επιστροφή εντός 1-3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής της επιστροφής. Παρακαλούμε κατανοήστε πως σε περιόδους υψηλής κίνησης υπάρχει η περίπτωση μικρής καθυστέρησης. Όλα τα επιτυχώς επιστρεφόμενα προϊόντα θα  πιστώνονται στον λογαριασμό που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική παραγγελία, πλην τυχόν έξοδα.

Αν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή επιθυμείτε να συζητήσουμε την διαδικασία επιστροφής/αλλαγής με περισσότερες λεπτομέρειες, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30)2351402049 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

Αν αλλάξετε κάποιο προϊόν θα επικοινωνήσουμε μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσουμε το όποιο κόστος.

ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΥ

Για οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30)2351402049ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Όλα τα παράπονα αντιμετωπίζονται καλοπροαίρετα. Τα προϊόντα χαρακτηρίζονται ελαττωματικά αν κατά την παραλαβή τους διαπιστωθεί κατασκευαστικό σφάλμα. Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι προϊόντα που υφίστανται ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανώς κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται ή θα αποζημιώνονται αμέσως.

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν, δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή του είδους. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης αποδοχής από τον πελάτη της παράδοσης του είδους, θα θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση εξωτερικά και χωρίς αισθητικά ελαττώματα. Ωστόσο, το Diakosmo διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό.

To Diakosmo θα σας ενημερώνει για την εξέλιξη του παραπόνου σας. Αν επιθυμείτε να αλλάξετε ένα ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να έχετε υπ όψιν σας ότι το Diakosmo δύναται να το αντικαταστήσει με το ίδιο προϊόν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα ή με οποιοδήποτε άλλο προϊόν. Όπου είναι εφικτό, το Diakosmo θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.diakosmo.gr για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.

Επίσης έχετε την δυνατότητα ακύρωσης, όταν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν.

Σε αυτή την περίπτωση παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα πωλήσεων μας στο (+30)2351402049 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο [email protected]

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά.

Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντάς τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε. Προσοχή, αν τα προϊόντα δεν είναι της αρεσκείας σας ή έχουν κάποιο ελάττωμα μην τα συναρμολογήσετε, διότι επιστροφή συναρμολογημένων προϊόντων δε γίνεται αποδεκτή.

Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί μαζί με την απόδειξη πώλησης ή το τιμολόγιο στην αρχική του συσκευασία. Σας ενημερώνουμε πως δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται, φθείρονται ή καταστρέφονται κατά τη διάρκεια της επιστροφής.